Szerző: juharszirup | 2010. május 8.

beszarás…


Hozzászólások

  1. csak megnyugtatásul, svajc franciaorszaggal hataros reszen voltam 2 hetet csendes elvonulason… a szakdolgozatorulethajra utan eleg megfaradtano, lenyuzva erkeztem, pikkpakk azt is mondta a szervezetem h STOP es lazas beteg lettem. (de par nap alatt antiobiotikummal es extraadag alvaskuraval sikerult atadnom a cuccot a szobatarsamnak – aki sokkal nehezebben viselte es latvanyosan hangosan szenvedve a betegseget, uh lehet h nem volt jo otlet, de hat nem direkt volt). mindenesetre a korites az, h 2!! fok volt mindehhez, es amikor kineztem a az ablkakbol reggeli kozben, fel7kor akkor az egesz kertet finom hofatyol fedte. a nagy zimanko ellenere megiscsak orultem a jelensegnek, mert igy h ott a termeszet 2 honapos elmaradasban van, megiscsak megfigyelhettem meg iden a azt a misztikus jelenseget ahogy egyik naprol a masikra oriasi levelek csucsulnek a fakon. iden is csak amultam bamultam es konstataltam h megint lemaradtam rola… na most kerem szepen, naprol napra alapos megfigyelest vegeztem tobb peldanyon is, es igaz a hir: a rugytcskek tartalmazzak a mar kesz leveleket, amik gondosan becsomagolva pihennek a egy tasakban , majd ahogy eljon az ido kidugjak a fejuket a taska tetejen, egyre inkabb mig vegul a rugy alul marad es a levelek kinyilnak. eloszor meg picit gyurottek, de aztan belesimulnak a lagy tavaszi szello altal keltett finom hullamokba es kinyujtoznak a tavaszi napfenyben. (ezek szegenyek tobbszor odafagytak e 10 nap alatt, de bizom benne mostmar jobb dolguk lesz).

    es h megintcsak ne csuggedjetek, itthon is 10 fok van es ooooriasi szel esovel. tanulashoz idealis 😉

    oleles,
    dia

  2. és Csobánkán még mindig csak esik és esik és esik és esik és esik……….. már autó helyett is ladikkal közlekedünk lassan


Hozzászólás

Kategóriák