Szerző: turosushi | 2010. december 12.

Szolgálati közlemény

Örömmel értesítjük kedves olvasóinkat, hogy a tegnapi nappal kedves női munkatársunk (Réka) újra visszatért a “normális” életet élők sorába.

Az előző pár hétben a számítógép-könyvtár-könyvtár-számítógép-ágy univerzumban léteztem, ami miatt persze nem kell olyan nagyon sajnálni (de azért én sajnáltam magamat). Az alvásdiéta és az agytágítás eredményeképpen megszületett a mű, amely a külső borítón a nagyon frappáns “szakdolgozat” címet kapta. Ezzel egy újabb hosszúlépéssel közelebb kerültem ahhoz, hogy a valódi állásokat keresők piacán rontsam a levegőt.

Kicsit érdeklődőknek: arról írtam, hogy miért jó, ha a világban az államok együtt próbálnak meg valamit tenni, és miért nem jó, ha mindeközben az EU-t próbálják lemásolni.
Nagyon perverzeknek: a mű itt elérhető. Vigyázat, 100 oldal tömény okosság🙂


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

