Szerző: juharszirup | 2010. november 25.

Erdély 2009

Na, ennek a bejegyzésnek konkrétan semmi köze nincsen Kanadához. Tény viszont, hogy túrázós társaságunk tagjai, a Hegyiturisztok évek óta versenyt rendeznek abból, ki bírja legkésőbb elkészíteni videó-beszámolóját az adott évi bringatúráról. Eddig Gyurma vezet, ő évek óta alkot, és úgy tűnik, a befejezéssel ki fogja húzni egész nyugdíjas koráig. Én nagyon gyenge teljesítményt nyújtottam: alig másfél évig bírtam.

Szóval alább tessék megtekinteni 2009 nyarán, Erdélyországban, bringaháton tett kirándulásunk beszámolóját. A mintegy negyedórás videóban fény derül arra, hogyan kell sátorozni, étkezni, túrázni hegyituriszt módon. És nem utolsó sorban benne vagyok én is, egy szál szandálban…

Teljes képernyőn az igazi élmény, kattints a kis ikonra a “vimeo” felirattól balra!


Responses

  1. Mekkora jó!😀 Rekkencs is van benne.

  2. Nekem tetszik.


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

