Szerző: juharszirup | 2010. szeptember 20.

Meglepetés

Pénteken mit sem sejtve sétáltam oda Rékához, aki torontói kalandunk egyik záróakkordjaként autóval érkezett Montreálból, költözési céllal (erről majd pár nap múlva írunk bővebben). Épp belefeledkezve “üdvözlöm”, mire odasétál hozzánk valami eszméletlen pofátlan emberke, és elkezdi mondani, hogy “excuse me”, meg valami hülye kérdést is motyogott még mellé. Erre odanézek, és hát a Ricsi volt az. Gondolhatjátok, hogy egy kissé meglepődtem, valahogy hirtelen az se állt össze, hogy akkor most én hol is vagyok egyáltalán.

A dolog feloldása, hogy Réka július óta szervezte, hogy Ricsi kijöjjön hozzánk, mintegy szülinapi meglepetésként. Mondanom se kell, hogy a meglepetés működött.

Most Ricsivel járjuk körbe ugyan azokat a köröket, amiket hat hónapja mi is járunk körbe. Distillery disctrict, Chinatown, Kensington Market, Niagara vízesés, látványosságok minden mennyiségben. Ismét turistáskodunk, na.

Ricskó két hétig marad, reméljük, vendégelőadóként majd egy-két bejegyzést is produkál nekünk.

A történet tanulsága, hogy nekem alaposan fel kell kötnöm a gatyámat, hogy hasonlóan ötletes szülinapi ajándékkal rukkoljak elő…


Responses

  1. jajjj, ez annyira szép! és le a kalappal Réka előtt, hogy végig így titokban tartotta a meglepetést! (én ezer százalék, hogy nem bírtam volna ki, és kikotyogom…)
    érezzétek jól magatokat,
    Zs.

  2. ez mennyire jó meglepi!!!🙂

  3. uuu reka de jofej vagy!!!😀 mekkora ajandek! kivanok csodaskis heteket a harcimboraknak!!


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

