Szerző: juharszirup | 2010. szeptember 1.

Oroszlantanc

Regi almom valt valora nemreg.

A minap lent voltunk a toparton, ahol epp kinai fesztivalt tartottak. Volt persze kungfu bemutato is, amit hogyne neztunk volna meg. A bemutato elott pedig kozonseghergeleskent orosztalntancot jartak a kungfusok. Aztan a kozonseg soraibol is hivtak ket bator onkent jelentkezot, hogy versenyt-tancoljanak.

Ket ember jelentkezett osszesen, es hat az egyik persze en voltam. Mindig tudni akartam milyen egy ilyen oroszlan belulrol. Eleg mokas. A vegen a kungfusok megveregettek a vallam, hogy “ejha, ez biza jo volt”. De sajnos csak a masodik helyet csiptem meg, mert ahelyett, hogy gyorsan leharaptam volna a celnak szamito “szerencse-boritekot”, inkabb a kozonsegben ulo gyerekekre tatogattam az oroszlan szajat. Jutalmam szerencsesuti volt, ami szerint “If you always do what you’ve always done, you’ll always get what you’ve always gotten”. Megfontolando…

Amugy az oroszlantanc, ha nagyon jol csinaljak, igy nez ki:


Responses

  1. Azt hittük, hogy Réka és Peti táncát látjuk. De azért ez sem volt rossz,


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

