Szerző: turosushi | 2010. június 27.

K50

Ha valaki már elfelejtette volna, hogy miért is vagyunk itt Kanadában, gyorsan írunk egy kicsit az én (Réka) munkám csúcspontjáról, és egyben majdnem a végéről. A torontoi székhelyű Kodály táncegyüttes félszázados évfordulós műsorát szerkesztettük, terveztük, tettük színpadra az elmúlt 4 hónapban. Ambiciózus terv volt ez ilyen rövid időre…

A nehézségek ellenére – színház váltás az utolsó pillanatban, ruhák, amelyek az előadás előtt 15 perccel érkeztek meg a színházba – félig megvarrva – … stb, egy nagyon jó előadáson vagyunk túl immáron 2 teljes napja. Alapvetően a helyszínt az indexre is felkerülő G20 miatt kellett megváltoztatnunk, és miután a Kodály együttes 50. évfordulójáról van szó, magától adódott a nem hivatalos K50 név.

Én személy szerint az előadást nem láttam, mert vagy a színpadon voltam (alapvetően nagyon keveset), vagy gyerekeket és felnőtteket öltöztettem (sokkal többet), vagy a technikát próbáltam meg időben elindítani, megállítani, függönyt húz(at)ni, és társai (ezt még többet). A kritikák viszont szinte mind nagyon szívet melengetőek voltak, és a színfalak mögül meglesett pillanatok nagyon tetszettek.

Amint képek vagy videók lesznek elérhetőek, természetesen megosztunk mindent, nem szégyelljük, sőt, nagyon büszke vagyok ám!

Részünkről és a táncosok – és barátaik és ismerőseik – részéről is rengeteg munka, energia és lelkesedés kellett ahhoz, hogy egy ilyen műsort összehozzunk, és most olyan furcsa érzés, hogy kedden “csak” a világ egyik legnagyobb CIOFF (nem is tudtátok, hogy van ilyen, mi?) fesztiváljára próbálunk majd…


Responses

  1. Szia Réka!

    Éppen ma említette egy tanárnő az egyik iskolában, ahol dolgozom, hogy hétvégén látta az előadásotokat és borzasztóan élvezte.🙂 Sosem látott még eddig magyar néptáncot, de teljesen lenyűgözte az egész előadás.

    Gratulálok! :))

    Lívia

  2. Wwwáááu🙂
    Teljesen lehidaltam…de jó!
    Elképzelhető, hogy lesz még ám…
    Köszönjük!
    R


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

