Szerző: turosushi | 2010. április 8.

Fotók

Eddig nem túl sok képet osztottunk meg a nagyközönséggel, sem itt, sem flickren. Ez talán azért van, mert ahogy már korábban többször szóba került, nem olyan tipikusan turistás a hangulat. Nincs kötelezően lefényképezendő 10 elem a városban, (mondjuk a CN Tower talán ilyen lenne, és ha jobban megnézem, van is jónéhány kép róla), minden eléggé természetesnek hat a maga helyén olyan otthonos… igazán szép és jó fotókat “csak úgy” meg még nem sikerült készíteni, de nem adjuk fel.

Egy kisebb adagot most feltöltöttem (én, Réka) fel az említett fotós oldalra, ezeket megtaláljátok itt.

Egy ilyen nagy város, mint Torontó, sok spontán pillanatot is tartogat. És mivel én (Peti) sose tudtam jól fotózni, ezért a “pillanat hevében” elvet követve hűséges társam, Samsung telefonom segítségével örökítem meg kis érdekességeket. Ezek szoktak pl. illusztrációként meg fejlécként működni (kivéve a hódos, azt Réka csinálta), és ezekből is lesz majd biztos egy gyűjtemény, ha lesz hozzá türelmem…


Responses

  1. én azért nem félek attól, hogy nem fogunk még elképesztően zseniális pillanatképeket látni ismerve répa képességeit, az egyenes utcás zsúfolt kocsisoros képért máris jár egy nagy dicséret!

    niagara: én asszem 10-11 éves lehettem mikor ott jártam és lenyűgözött, de elsőre még olyan piciként én is nagyobbra számítottam. viszont már akkoris csalódás volt az a turista-üzem ami ráépült, gyakorlatilag picit elveszi a táj szépségét ez a futószalagszintű látványosság termelés, de hát ez van, ha már egyszer ekkora patkót sikerült vájnia a víznek, nem tagadhaó meg senkitől a látványa. már csak arra lennék kíváncsi melyik hajóra merészkedtetek- arra ami csak elmegy előtte és megúszod picit vizesen, vagy az egészen alá-közel menő lélekvesztőre, ahová csak a bátrak és kalandorok merészkednek.🙂

  2. “télen”, ami itt minden, ami nem nyár (ami azt hiszem máj közepétől szept. végéig van)🙂 nincs hajó…ezért (is) megyünk még vissza biztosan…

  3. óóó értem🙂 menjetek a durva lélekvesztőre!! kíváncsi vagyok milyen lehet!


Vélemény, hozzászólás?

Kategória

